Rendszeresség 6.

Gyakorló óra a JAK-ban

A sport – ezt is be kell tervezni!
Nekem az vált be, hogy jó előre – általában péntekeig legkésőbb már látom a következő hetem. És tudom, mikor edzek. (Jóóó, nekem hosszú távon az vált be, hogy edző lettem, bár előtte voltam úszó, teljesítménytúrázó, és bicikliztem is 8 évig. De szülés után az a módszer, hogy én tartom az órát, így biztos nem hagyom ki, csak ha minden kötél szakad…)
Tehát adva vannak az edzések, amiket tartok – LYB tréning, Aktívmami óra, plusz járok BootCampre. De már pénteken tudom, mikor vannak a következő edzések. És azt be is tartom… 
És amikor minden kötél szakad: újratervezés. Vasárnap este lerobbant a kocsim, így a hetet egy direkt neki kialakított wellness-részlegben tölti. Én meg tömegközlekedek. (Extrém sport) És biciklizek. (Végre!:-)) Mindezt egy 3 évessel, és rengeteg cuccal – így technikai okokból az edzéseim elmaradnak, a Bootcamp kivételével. Így már vasárnap este megterveztem, hogy mikor tornázom – otthon.
Hétfő-kedd-csütörtök reggel LYB gyakorlás, szerda Bootcamp, pénteken délelőtt élő óra neten, és hétvégén meg egész végig tábort építünk, az elég mocorgás lesz. Ez összesen kb 220 perc aktív sport.
Eddig 2 edzés pipa. Ti hogy álltok ezzel?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.